Hei! Det har vært lite familier oppe i det siste, noe som ikke er noe gøy. En av grunnene til at det har vært få familier er kostnaden på 2 500 000 000 kr. Grunnen til at prisen på familie er så høy er for å hindre at folk tar opp familier for en lav pris bare for å bli bombet for å gi en annen familie level på en billig måte.
For 2,5 mrd fikk familien forsvar til en verdi av 2 mrd, slik at den ikke ble bombet ned igjen med en gang. 2 millioner forsvar er fortsatt inkludert, men forsvar går ikke lengre ned med 5 % dersom familien ikke har med enn 2 millioner forsvar. Som følge av det vil det fortsatt koste en del å bombe andre familier, selv om prisen på selve opprettelsen av familien nå settes ned.
Den nye prisen for å opprette familie blir 500 millioner.
Dagens oppdrag
Det er ikke bare familien som har blitt endret på, dagens oppdrag har og fått en mindre endring som har ganske stor betydning. Slik det er nå så er det tre oppdrag å velge mellom som tar en tidsfrist på 3, 6 eller 12 timer. I snitt kan en beregne at en får halve belønningen siden det tar ca. halve tiden å fullføre oppdraget.
For at dagens oppdrag skal være lønnsomt for noen andre enn bare de som spiller sammenhengende for å klare oppdraget har tidsfristene blitt endret til 24 timer. Det vil si at en har mye lenger tid på oppdraget og at belønningene vil bli mye større siden mindre av tiden har gått.
Endringene vil komme ut i løpet av noen timer.
Synes du dette høres bra ut? 🙂
Kommentarer
3 kommentarer til “Testing av endringer med dagens oppdrag og familier”
Hva med å øke antallet familier som kan være på spillet? 🙂
Det har ikke vært nok motivasjon til at mer enn seks familier har holdt seg oppe, så det er det nok ingen god ide å øke det til noe mer når bare 75 % av plassene har blitt brukt nå.
Det har jo også kostet 2,5 mrd å ta opp en ny familie så det er ikke hvem som helst som kan ta opp, men får håpe denne oppdateringen bringer masse fart og morro 🙂